דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פוסטרים הפונים לילדים 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2436 פעמים ]

 

למרות שילדים אינם כח קנייה ישיר משמעותי, השפעתם על הורים הולכת וגוברת. הורים מפחדים יותר ויותר לאכזב את ילדיהם שמא זה יגרום לצילוק נפשי ובעיות פסיכולוגיות. ילדים, במודע או לא, מנצלים זאת ומפעילים פרקטיקות של סחטנות רגשית. כמו בכל סוג של תוכן המכוון לילדים, יש להתחשב גם בהורים שהרי הם אלו שהולכים לסבול מהשלכות כאלו ואחרות.

ראשית, נגדיר אילו פוסטרים יכולים להיות מופנים כלפי ילדים. פוסטרים על מופעים והצגות כולנו מכירים, כמו גם סרטי קולנוע. פוסטרים המפרסמים ספרי ילדים הם פחות בעייתיים היות והם כוללים לרוב את הכריכה של הספר שעברה אינסוף הערכות פסיכולוגיות שונות. בנוסף, משתמשים במדיום של פוסטרים גם לפרסום מוצרים המכוונים לילדים כדוגמאת צעצועים, משחקי מחשב, ביגוד ומרצ'נדייז של תוכניות טלויזיה וסרטים.

כאשר מעצבים פוסטרים להצגה כזו או אחרת חשוב כמובן לכלול את כל המידע שההורים יצטרכו, לרוב הם יהיו קוראי המודעה ולא הילדים שרק יזהו את הדמויות ואולי יקראו את הכותרת הראשית. בחלק הבלתי מילולי של פוסטרים מסוג זה, חשוב שלא יהיו הבטחות שלא ניתן לקיים, שכן ילד מאוכזב הוא ילד מאוד בעייתי- פוגע גם בהורה שרק רצה לבלות עם ילדו ושילם ממיטב כספו, וגם כמובן יש פגיעה באמינות המופע המפורסם. הורים אוהבים להיות צרכנים נבונים וכל הזמן משתפים מידע.

בעניין פוסטרים של סרטי קולנוע או סדרות, חשוב שהתוכן יהיה הולם עבור הילדים. חשוב יותר מזאת שכל הסרט או הסדרה יהיו בלי תוכן פוגעני, גזעני, מיני, מפלה או מעודד אלימות. אספקט שיוצרים חושבים עליו אבל לא תמיד מספיק הוא יצירת תוכן שיהיה מהנה גם להורים או למלווים של הילדים. מספר סרטים הוליוודיים עושים זאת ומשלבים תוכן שמובן לילדים בצורה אחת ולהורים בצורה אחרת- כך נהנים מכל העולמות. הורים כבר לומדים לזהות סרטים שכאלו לפי פוסטרים שלהם- אם הפוסטר ילדותי מדי, סביר שמדובר בסבל מתמשך והם ינסו להניע את ילדיהם מלגרור אותם לשם.

דיוור ישיר וכוחו

בניגוד להרבה מאוד תחומים שבהם ברור שאין בעיה אמיתית להגיע לקהל היעד, עסקים קטנים בדרך כלל נזקקים לשירותי דיוור ישיר, על מנת למצוא פרנסה ותעסוקה.

לעתים מפרסמים מנצלים את הכח שיש לילדים על הוריהם ומציבים פוסטרים למוצרים מסוימים במקומות עליהם חשבו היטב. כך מוצאים פוסטרים על צעצועים את דרכם לאזור הקופות המהירות בחנויות- מקום בו ההורים חסרי סבלנות מאין כמוהם וכל עיכוב קטן רק יגרור ריב, מה שלרוב מבטיח שהם פשוט יכנעו ויקנו את מה שלא מפורסם באותם פוסטרים ארורים. דברים כמו "אבל אמא, זה רק 5.99 ש"ח" עוד יעברו בקלות, אבל פוסטרים שמבטיחים מוצר נהדר עם גרפיקה מצוינת ותצלומים של ילדים מחויכים- אך ללא מחיר שמוצג בגלוי, עלולים להצית מלחמת עולם שלישית ממוזערת.

אני פונה אליכם, מעצבים ומפרסמים שהם גם הורים. התחשבו בנו בפעם הבאה שאתם מתחילים לעבוד על פוסטרים לסרט, מופע או צעצוע חדש. שמעו את זעקתנו ועזרו לנו להפוך את העולם שלנו לבטוח יותר להורים ולילדים. אם אפשר גם למזער את הפגיעה הכלכלית, נודה מאוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב